Eventide 2: Sorcerer's Mirror
Ga op een mystiek avontuur in een vergeten bergdorp waar een onsterfelijke tovenaar de scepter zwaait. Kun jij achter zijn geheim komen? Verken een betoverde wereld vol duiveltjes, geestverschijningen, magische dieren en andere mysterieuze wezens die rechtstreeks uit Oost-Europese volksvertellingen en sprookjes komen. Jouw beslissingen bepalen het lot van de personages en het einde van het spel.