Enlisted – "Jet Power" Bundle
Dit pakket bevat: - Me 262 A-1/U4 Squad - F-80A Squad De Me 262 A-1/U4 is een gespecialiseerde aanpassing van de beroemde Duitse straaljager Me 262, ontworpen om de bommenwerpers van de Geallieerden uit te schakelen in de Tweede Wereldoorlog. Het vliegtuig is uitgerust met een krachtig 50mm Mk214a-kanon met een munitiecapaciteit van 32 patronen, bedoeld voor doelwitten op lange afstand. De Me 262 A-1/U4 ging de geschiedenis in als een van de vroegste pogingen om een speciale onderscheppingsstraaljager te ontwerpen en laat zowel het potentieel als de beperkingen van de vroege straalmotortechnologie zien. De F-80A-5 Shooting Star is de eerste massaal geproduceerde straaljager uit de Verenigde Staten, ontwikkeld door Lockheed en in 1945 in gebruik genomen. De bepantsering bestaat uit zes M2 Browning-machinegeweren, in de neus gemonteerd met een totale munitielading van 1800 patronen, plus twee AN-M65A1-bommen van 1000 pond. Hoewel de F-80A-5 geen actieve gevechten leverde in de Tweede Wereldoorlog, werd het een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van straalvliegtuigen. Het vliegtuig werd gebruikt voor vliegertraining en als platform voor het testen van nieuwe technologieën.