Dying Light: The Beast RL Definitive Edition
Help ons om de verwoeste wereld van Dying Light: The Beast met de Definitive Edition Restored Land opnieuw op te bouwen. De grimmige overlevingsgame is verbeterd met nieuwe functies en grote updates. Ga op in het aangrijpende verhaal van de basisgame met het verkennen van Castor Woods dat boordevol boeiende content zit, meer dan ooit tevoren. Naast nieuwe manieren van spelen bevat de Definitive Edition de nieuwe DLC's Action Hero en Hunter Essentials en de prachtige wapenpacks Fire Lotus en Discharge, plus de belangrijke Castor Woods Prepper Bundle om je voor te bereiden op de strijd. De Tourist Map is een handige gids voor de herontwikkelde gebieden van Castor Woods, ontworpen om je door locaties vol potentieel, gevaar en intrige te leiden. Ervaar de grotere wereld van Dying Light: The Beast ook via de officiële soundtrack van de game en prachtige achtergronden in hoge resolutie die beide de essentie van overleven naar jouw ruimte brengen. Bezoek de website van Dying Light Outpost om je digitale extra's te claimen.