Dying Light: The Beast - Castor Woods Tourist Map
Deze kaart is ontdekt in een veilige zone en lijkt door iemand te zijn gebruikt. Hij staat vol met krabbels en aantekeningen die interessante locaties aangeven. Zoiets vind je nooit meer, dus hou hem altijd bij je.