Dying Light: The Beast Deluxe Edition
Til je ervaring in Dying Light: The Beast naar een hoger niveau met de Deluxe Edition. Je ontvangt de officiële soundtrack, wallpapers en de Castor Woods-prepperbundel, plus een gedetailleerde toeristenkaart met locaties die de moeite waard zijn om te verkennen.