DRAGON BALL FighterZ - Anime Music Pack
Het Anime Music Pack bevat in totaal 11 songs afkomstig uit de originele DRAGON BALL-anime, DRAGON BALL Z en zelfs DRAGON BALL GT! Vecht op de klanken van je favoriete begin- en eindtune ("CHA-LA HEAD-CHA-LA", "WE GOTTA POWER" etc…), maar ook de meest iconische achtergrondmuziek. Een droom voor iedere DRAGON BALL-fan en een genot om naar te luisteren! DRAGON BALL FighterZ-game vereist; los verkrijgbaar.