Door Mars gekozen-pakket
Het Door Mars gekozen-pakket bevat een nieuw multiplayer-speltype, vijf nieuwe multiplayer-kaarten en een nieuwe gladiatorskin. Overleef zo lang mogelijk op drie nieuwe kaarten voor het speltype Survival: Binnenplaats, Vuurstorm en Werf. Reis af naar Egypte op de nieuwe Arena-kaarten Piramide en Obelisk. Betreed het Colosseum als de nieuwe uitdager Legionair.