DOOM Eternal: Year One Pass (Add On)
Je hebt de mensheid van de rand van de afgrond teruggehaald, maar daar hing een prijskaartje aan. Het verslaan van de Khan Maykr creëerde een verstoring in het machtsevenwicht dat de hele schepping bedreigt. Nu moet jij aan de slag en de boel rechtzetten in DOOM Eternal: The Ancient Gods. De Year One Pass bevat twee campagne-uitbreidingen: The Ancient Gods: Deel 1 en The Ancient Gods: Deel 2. The Ancient Gods: Deel 1 De hellelegioenen hebben de hemel verwoest en dreigen zich over de dimensies te verspreiden. Vecht je een weg terug naar Urdak en beslis over het lot van de kosmos. Dit is nu jouw missie. The Ancient Gods: Deel 2 Je hebt de goden verloochend en een oeroud kwaad doen ontwaken. Roep nu de verspreide Sentinel-troepen bij elkaar, beleger het laatste bolwerk van de Hel, breek door de muren van het fort en neem het tegen de Dark Lord zelf op. De ziel van het universum staat op het spel.