Doodle God: Evolution
LAAT JE VERBEELDING SPREKEN EN WORD EEN GOD! Maak en verander je planeet met elke nieuwe reactie. De hele wereld ligt in jouw handen. Doodle God: Evolution is een unieke uitgave van het welbekende spel met niet alleen het klassieke Doodle God, maar ook Doodle Farm. In dit meeslepende spel voor alle leeftijden heb je niet alleen vuur, aarde, water en lucht tot je beschikking, maar ook plankton, zoogdieren en vogels. Mix en match verschillende combinaties van elementen om een maatschappij op te bouwen en de evolutie van de dierenwereld opnieuw te creëren! Uiteraard is het universum niet in één dag gemaakt, en er staat je een lange reis van leuke en creatieve worstelingen te wachten. Maar geen paniek, je bent niet alleen in dit avontuur! Telkens als je met succes een nieuw item maakt, word je beloond met een interessant wetenschappelijk weetje of feitje, of wijsheden van een aantal van de grootste filosofen en komieken aller tijden. Maar pas op: de kracht van creatie heeft misschien onbedoelde consequenties, de uitvinding van het wiel kan zomaar een zombieplaag tot gevolg hebben! Ontketen je innerlijke god met Doodle God: Evolution! KENMERKEN - Enorm aanbod aan verschillende wilde dieren wacht op je in het nieuwe speltype Doodle Farm! - Meer dan 500 items om te maken! - In het speltype 'Planet' kun je je planeet tot leven zien komen terwijl je speelt. - In het speltype 'Mission' vind je nieuwe uitdagende puzzels. - Speltype 'Puzzle'. Kun jij het laatste voorwerp vinden? - De verschillende missies laten je niet onberoerd. - Honderden interessante feitjes en grappige, tot nadenken stemmende citaten!