Don't Starve: Giant Edition + Shipwrecked Expansion
De bundel met de volledige Don’t Starve ervaring! Bevat Don't Starve: Giant Edition, de geprezen compromisloze woestenij-overlevingsgame en het uitbreidingspakket Shipwrecked! Jij bent Wilson, een onverschrokken meneer van de wetenschap die gevangen werd door een demon en naar een mysterieuze wilde wereld is gebracht. Wilson moet leren om zijn omgeving en de inwoners ervan te gebruiken als hij ooit hoopt te ontsnappen en zijn weg naar huis te vinden. Met door Don't Starve ter plekke gegenereerde kaarten kun je op ieder moment een nieuwe en levende wereld creëren die een hekel aan je heeft en je wilt uitroeien. Met de inbegrepen uitbreiding Shipwrecked is er nog veel meer te ontdekken! In Don't Starve: Shipwrecked Console Edition strandt Wilson op een tropische eilandengroep. Hij moet opnieuw leren overleven in deze vreemde omgeving boordevol nieuwe biomen, seizoenen en wezens. Laat je niet bedotten door het heerlijke tropische briesje: je bevindt je dan wel in een andere wereld, maar ook hier wemelt het van de levensgevaarlijke situaties. Zo zul je er snel achter komen dat deze eilanden worden bevolkt door wezens die het op je gemunt hebben.