DOA6 Gust Mashup - Phase 4 & Arnice
Phase 4's kostuum is gebaseerd op Arnice uit Nights of Azure. Let op: - Deze content is inbegrepen bij Season Pass 4. Pas op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Deze content is ook afgeprijsd beschikbaar als deel van een bundel. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Je moet de nieuwste update hebben geïnstalleerd om deze content te kunnen gebruiken. - Je moet het betreffende personage hebben gekocht om deze content te kunnen gebruiken. - Dit kostuum heeft geen transformatie-optie.