DOA6 Gust Mashup-kostuumbundel
Deze bundel bevat alle 16 Gust Mashup-kostuums. Kostuums voor de volgende personages zijn inbegrepen: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Phase 4, Momiji en Rachel. Let op: - Deze content is inbegrepen bij Season Pass 4. Pas op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - De producten in deze bundel zijn ook individueel beschikbaar. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - Je moet de nieuwste update hebben geïnstalleerd om deze content te kunnen gebruiken. - Je moet het betreffende personage hebben gekocht om deze content te kunnen gebruiken. - Deze kostuums hebben geen transformatie-optie.