Verken, plunder en vecht! Vier werelden vol avontuur in één onmisbare bundel: Fall of Light: Darkest Edition: een actie-RPG vol avontuur in een wereld die wordt verzwolgen door het duister. Een oude krijger en zijn pientere dochter ondernemen een gevaarlijke reis naar de laatste plek op aarde die nog zonlicht ontvangt. Reverse Crawl: een supersnelle turn-based strategie-RPG waarin je meutes monsterslaafjes kunt leiden, plus uit het graf herrezen schurken in een gevecht tegen de elite ‘helden’ van de Red Queen. Inclusief lokale PvP-modus, exclusief gemaakt voor de Nintendo Switch. Skelly Selest: een score-aanval slash dash run ‘n’ gun-athon waarin spelers in de skeletschoenen van een Heavenly Keeper worden geplaatst. Alleen de Selestial Order kan de zondige verschrikkingen die in de diepten van de hel schuilen verslaan. Unexplored: Unlocked Edition: daal af naar de Dungeon of Doom, steel de Amulet of Yendor en zorg dat je het overleeft. Unexplored is een toegankelijke maar tegelijkertijd ook uitdagende actie-RPG, het is de roguelite die ook echt aanvoelt als een roguelike.