Devil May Cry 5 Deluxe Edition (with Red Orbs)
Koop uiterlijk 9 november 04:00 uur de digitale editie van Devil May Cry 5 en je ontvangt 100.000 Red Orbs gratis! De ultieme Devil Hunter is terug in stijl, in de game waar elke actiefanaat op heeft gewacht. De Deluxe Edition bevat de volledige game en de volgende aanvullende content: - Devil Breaker-wapens: Gerbera GP01, Pasta Breaker, Sweet Surrender, Mega Buster - Dante-wapen: Cavaliere R - Gevechtsmuziek: 3 tracks elk uit Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3 en Devil May Cry 4 - Alternatieve stemmen: stijlrang-aankondigers, titelkreet - Live-action cutscenes - 100.000 Red Orbs Let op: Devil Breaker en alternatieve muziek/stemmen/tussenfilmpjes zijn vanaf missie 2 te gebruiken. Dante’s wapen Cavaliere R kun je gebruiken als je de Cavaliere hebt. Gebruik Gallery > Jukebox om muziek/stemmen te wijzigen, Options > Cutscene Customize voor andere tussenfilmpjes. Live Action-tussenfilmpjes zijn Japans gesproken.