Devil May Cry 5
De ultieme Devil Hunter is terug in stijl, in de game waar elke actiefanaat op heeft gewacht. Devil May Cry 5, een gloednieuwe aflevering in de legendarische actieserie, combineert de zo kenmerkende supersnelle actie en bovennatuurlijke originele personages met de nieuwste gamingtechnologie van Capcom en biedt daarmee een grafisch baanbrekend actieavontuur en ongeëvenaard meesterwerk.