Demon Hunter Collection
“Geniet van de volledige Demon Hunter-saga. Word lid van een geheime organisatie en red de wereld. Sluit je aan bij Dawn Harlock, haar nichtje Lila en Hector Cole, en duik in mysterieuze onderzoeken die weleens gepaard zouden kunnen gaan met paranormale activiteiten of verschijnselen.”