Demon Hunter: Chronicles from Beyond (Xbox Version)
“Demon Hunter: Chronicles from Beyond vertelt het verhaal van Dawn Harlock. Deze allesbehalve doorsnee vrouw met rode ogen moet terugkeren naar het landgoed van haar familie op Iowa Island om de mysterieuze dood van haar mentor, professor Ashmore, te onderzoeken. Het duurt niet lang voordat Dawn sporen ontdekt van gruwelijke experimenten en oog in oog komt te staan met een oud kwaad uit een andere wereld. Tijdens het onderzoek begint ze te vermoeden dat iemand, of iets, vanuit een andere dimensie naar onze wereld is overgekomen en dat haar eigen mysterieuze verleden een grote rol speelt in deze verontrustende gebeurtenissen. Dawn moet in de geheimen van een somber landhuis duiken, het mysterie van een grotesk experiment ontrafelen en uitzoeken wat er echt gebeurd was toen professor Ashmore haar al die jaren geleden doelloos over het eiland zag dwalen. Is Dawns ware identiteit misschien wel de sleutel tot het verslaan van het eeuwenoude kwaad uit een andere dimensie?”