Dead Rising 4 - Sir-Ice-A-Lot
Geef Frank West het steampunk sneeuwpop combowapen waarmee je sneeuwballen afvuurt naar zombies om ze te bevriezen en te verbrijzelen! Sir-Ice-A-Lot is meegeleverd en verkrijgbaar bij schuilkelderverkopers (Verhaal) en in verkoopautomaten (Multiplayer). Daarnaast kun je Sir-Ice-A-Lot maken door een sneeuwpopmasker + mechanisch item te combineren tot een ijsverbrijzelende ervaring.