Dead by Daylight: Tools Of Torment-hoofdstuk
Dromen kost niets. Innovatie vereist opoffering. Het hoofdstuk Tools Of Torment van Dead by Daylight bevat een nieuwe Killer, The Skull Merchant, en twee nieuwe Survivors, Thalita Lyra en Renato Lyra. De Shelter Woods-kaart is ook bijgewerkt met The Skull Merchant's Hunting Camp. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je 3 exclusieve cosmetische items: The Skull Merchant’s Slipshod Prototype, Thalita Lyra's Golden Ambition en Renato’s Golden Touch. De Killer is The Skull Merchant. Ze is voor eeuwig op zoek naar een waardige prooi en haar heerschappij is gebouwd op een berg botten. Haar ogen houden vanaf boven alles in de gaten en haar achtervolging is meedogenloos. Dead by Daylight: Tools of Torment bevat ook twee Survivors: de zussen Thalita en Renato Lyra. Ooit waren het geliefde steunpilaren van de gemeenschap, maar hun vliegerdromen vervlogen in een deken van nachtmerrieachtige Fog.