Dead by Daylight: Roots of Dread-hoofdstuk
Als de duisternis valt, verschijnt het. Het nieuwe hoofdstuk van Dead by Daylight, Roots of Dread, bevat een nieuwe Killer, The Dredge, en een nieuwe Survivor, Haddie Kaur. Ook is er een nieuwe kaart, Garden of Joy, die voor alle spelers toegankelijk is. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je bovendien een exclusieve outfit voor Haddie: Pale Piped Shirt. De Killer is The Dredge. The Dredge is een manifestatie van verdrongen duisternis, een vormeloze massa verwrongen ledematen, kronkelend in de schaduwen. Al het licht vervaagt in de aanwezigheid van deze verontrustende gruwel. Kijk niet verder dan de ooit zo idyllische Garden of Joy, voor altijd bezoedeld door de afgrijselijke honger van The Dredge. Maar weinigen zijn zo moedig als Haddie Kaur. Deze onderzoekster van griezelige uithoeken laat, gevoed door haar moed, vastberadenheid en een vleugje morbide nieuwsgierigheid, geen middel onbeproefd tijdens haar zoektocht naar kennis over het bovennatuurlijke.