De Complete Bever-pack
Wil je op een bever lijken? Waarom ook niet? Kies dan voor alle bever-items: Vriendelijke Bever-helm, houten Alaska-snowboard, Outfit van Timber de bever: met een speciale taunt en animatie. Deze pack kan gecombineerd worden met de maps voor Alaska en de Alpen. Deze pack kan gecombineerd worden met de maps voor Alaska en de Alpen.