De beveroutfit-pack
Ride in stijl in Alaska met de outfit van Timber de bever, met een speciale taunt en animatie. Voorzichtig met de bomen! Deze pack kan gecombineerd worden met de maps voor Alaska en de Alpen. Deze pack maakt geen deel uit van de Steep Season Pass.