DayZ Livonia
Kom naar Livonia. Livonia zit boordevol wilde dieren, ruïnes en verborgen locaties, en biedt 163 km2 aan velden, bossen en mysterieuze landschappen: een unieke nieuwe ervaring die zowel nieuwkomers als DayZ-veteranen zal aanspreken. Verken het land. Een fascinerende mix van onontdekte locaties wacht op dappere en avontuurlijke mensen. Ontdek troebele moerassen, verlaten jachthutten, zagerijen, ontboste gebieden en enorme steengroeven met voorraden van overgebleven explosieven. Volg de beer. De voedselvoorraad van Livonia is schaars. Als je wilt overleven, moet je leren jagen, vissen en foerageren in de meedogenloze wildernis. Gelukkig lijkt het land nu meer te leven dan voor de apocalyps. Ontdek het geheim. Ga naar het zuiden en vind de verborgen ingang die naar een mysterieus ondergronds complex leidt. Zorg ervoor dat je bij een vriend bent terwijl je naar een ingang zoekt. En vergeet niet om wat spullen mee te nemen, vooral een zaklamp. Anders kun je verdwalen in de donkere doolhof van gangen die iedereen opwacht.