Dauntless
Belangrijke update: Dauntless stopt op 29 mei 2025. Dauntless ontvangt geen extra content of updates. De game is niet meer beschikbaar om te spelen op 29 mei 2025 om 23:45 PST. Je bent een Slayer uit Ramsgate en je bent de enige die je wereld kan verdedigen tegen de reusachtige Behemoths, die hem willen verslinden. Jaag samen met andere Slayers op welk platform dan ook op enorme monsters en maak geweldige uitrusting in deze stijlvolle gratis te spelen coöp-actie-RPG.