Dakar Desert Rally - Audi RS Q e-tron Hybrid Car
Bemachtig het futuristische offroad-prototype met een innovatief aandrijflijnconcept en durf je aan de toekomst van het rallyracen te wagen met de totaal nieuwe Audi RS Q e-tron.