CYANS — Blood Bowl 2 - 20 Cyanen
Cyan is de naam van de virtuele valuta die wordt gebruikt voor het kopen van spullen in de cash-shops van het spel om de ervaring van de speler te verbeteren. Deze artikelen bestaan uit cosmetische verbeteringen voor je spelers en Sterspelers, accessoires en meer!