Cute Puppy Academy: Legend Edition
Zeg hallo tegen je nieuwe beste vriend! Een onweerstaanbaar schattige Bull Terrier puppy! Ga met de pups wandelen, verken de buurt en ontdek samen verborgen speeltjes. Leer ze leuke nieuwe trucjes, beloon hun vooruitgang met lekkere traktaties en kijk hoe hun staart kwispelt van plezier! Na een dag vol streken en spelen is het tijd voor knuffels, eten en een goede schrobbeurt. Was de modder van hun avonturen en zorg dat ze gelukkig en gezond zijn. Kun jij hun ondeugende streken bijhouden en de ultieme puppytrainer worden?