Cute Puppy Academy: Legacy Edition
Er is een spannende nieuwe puppy aangekomen op de academie! Kom even langs om deze energieke pup te begroeten, geef hem een traktatie en begin aan het avontuur. Deze bundel introduceert een Basenji-hond – een uniek ras dat dol is op aandacht en beweging.