Crossout – Ronin (Lite edition)
— Uniek pantservoertuig 'Ronin' (lichte versie); — Nieuw activeerbaar mêleewapen 'Tachi' (2 stuks); — Nieuwe cabine 'Kensei'; — Bewegende onderdelen 'Racewiel' (4 stuks); — Hardware: onzichtbaarheidsmodule 'Kameleon'; — Verfblik 'Blauwe rook'; — Vroege toegang tot nieuwe structurele onderdelen; — Maximaal aantal onderdelen verhoogd naar 60. "Wapens en pantsers zijn slechts hulpmiddelen. De ware kracht van een krijger schuilt in zijn ziel. Alleen strenge discipline, voortdurende oefeningen en onverzettelijkheid kunnen de vijand vernietigen voordat die beseft dat hij verslagen is." — Meester Miyamoto Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 60. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere.