Crossout – Ronin (Deluxe edition)
— Uniek pantservoertuig Ronin (luxe versie); — Nieuw activeerbaar mêleewapen 'Tachi' (2 stuks); — Nieuwe cabine 'Kensei'; — Bewegende onderdelen 'Kluizenaar' (4 stuks); — Hardware: motor 'Jachtluipaard', onzichtbaarheidsmodule 'Kameleon', generator 'Ampère'; — Uniek verfblik 'Legende van Ronin'; — Portret 'Meester Miyamoto'; — Achtergrond en logo voor aanpassing profiel; — Set unieke stickers; — Vroege toegang tot nieuwe structurele onderdelen; — 4000 in-game munten; — Maximaal aantal onderdelen verhoogd naar 70. "Wapens en pantsers zijn slechts hulpmiddelen. De ware kracht van een krijger schuilt in zijn ziel. Alleen strenge discipline, voortdurende oefeningen en onverzettelijkheid kunnen de vijand vernietigen voordat die beseft dat hij verslagen is." — Meester Miyamoto Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 70. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!