Crimson Knight DLC
Nouse, nuori aseenkantaja, ja ryhdy kuningaskunnan legendaariseksi suojelijaksi erityisellä Crimson Knight -sisältöpaketilla, jonka mukana tulee: 3 haarniskaulkoasua 3 aseulkoasua 3 kilpiulkoasua 3 kypäräulkoasua. Maa on vaaroja täynnä, mutta Crimson Knightien sinetti iskee varmasti pelon jopa mahtavimpien vastustajien sydämiin. Kanna sitä kunnialla ja tee kuningaskunnastasi ylpeä.