Coloring Book: Adventure
Welkom bij een nieuw avontuur! 29 nieuwe kwaliteitstekeningen, verdeeld over 6 unieke thema’s: ● Wezens uit de ruimte ● Heerlijk uitziende desserts ● Schattige dieren in het bos ● Schattige honden in de woonkamer ● Krachtige katten in een fantasiewereld Kleur 29 nieuwe tekeningen in!