Cities: Skylines - Content Creator Pack: Vehicles of the World
Een set van 21 nieuwe voertuigen uit de hele wereld van bsquiklehausen. Vul de straten van je steden met iconische dienstvoertuigen, zoals een supersnelle politieauto!