Children of Morta
HET ZIT IN DE FAMILIE Children of Morta is een actie RPG met een bandietachtige karakterontwikkeling, waarin je meerdere personages speelt: een hele, opmerkelijke familie van helden. Hak je een weg door hordes vijanden in gegenereerde kerkers, grotten en landen, en leid de familie Bergson, met al hun gebreken en deugden, tegen de aanstaande corruptie. KENMERKEN GAMEPLAY Wat gameplay betreft is het is een unieke mix van actie-avontuur RPG, met bandietelementen en hack en slash. Door een level omhoog te gaan ontwikkel je niet alleen individuele personages, maar ook de hele familie. Er is geen permadeath en je kunt familieleden tussen de kerkerruns veranderen. VERHAAL Het verhaal speelt zich af in een ver land, maar het gaat over thema's en emoties die we allemaal kennen: liefde en hoop, verlangen en onzekerheid, uiteindelijk verlies... en offers die we zijn bereid te brengen om de mensen te redden om wie we het meest geven. In feite gaat het over een familie van helden die zich verzetten tegen de oprukkende duisternis. KRUIPEN DOOR KERKERS Alle kerkers in het spel zijn procedureel gegenereerd, wat betekent dat de indeling bij elk avontuur anders is. Er kunnen twee tot vier levels zijn van elke kerker, met een uniek baasgevecht op het einde. Je kunt altijd teruggaan naar de vorige kerkers om extra XP te krijgen of alle extra missies te volbrengen. PERSONAGES & SKILLS Ingestelde aanvallen, magische spreuken, blokken, verdovingen, genezingen, uitvluchten en passieve skills - het is er allemaal voor jou om te ontdekken, te ontgrendelen en te upgraden. Je kunt kiezen uit zeven verschillende familieleden, elk met unieke skills. De vader, John - een beschermende krijger met een zwaard en schild. De oudste dochter Linda - een vaardige boogschutter. Kevin, een rustige vechter met dodelijke dolken. Lucy - een levendige en dappere vuurtovenaar. Mark - een bedachtzame martial arts-vechter. Joey - die zijn vijanden neerslaat met een voorhamer. En dan is er ook nog de laatste toevoeging aan de familie - Apan, een krachtige genezer en vastberaden beschermer. KUNSTSTIJL Een combinatie van de hand geschilderde pixelart en frame-voor-frame-animaties samen met moderne verlichtingstechnieken worden tot leven gebracht in de prachtig gevaarlijke wereld van Children of Morta! FAMILY TRIALS een andere modus dan de Main Story-campagne, met nieuwe systemen, items, missiedoelen, aangepaste personages en nog veel meer - allemaal in een serie volledig willekeurige dungeons.