Cast of the Seven Godsends - Redux
Cast of the Seven Godsend grijpt terug naar het tijdperk van de klassieke 2D run-and-gun, action-shooter games. Vier spelniveaus, zes werelden om te veroveren, twaalf bazen in het midden en aan het einde van levels, zeven goddelijke pantsersets, vijf basiswapens en 35 magische combat spells. De kwaadaardige keizer Zaraaima heeft een baby ontvoerd, de erfgenaam van het land van Dareca. Koning Kandar roept de hulp in van de zeven goden van Dareca om de zes werelden van zijn koninkrijk te doorkruisen op zoek naar zijn zoon. Hij komt oog in oog te staan met de troepen van de keizer in donkere bossen, slijmerige moerassen, onheilspellende fabrieken, helse vulkanen en besneeuwde gebergten, vergulde steden en duivelse kastelen. Elke wereld wordt bewaakt door eindbazen die gezworen hebben de koning snel tot zijn ondergang te brengen. Om hem te helpen bij zijn queeste kan Koning Kandar beroep doen op goddelijke pantsers, verschillende wapens en wrede betoveringen. Kan de koning zijn zoon en koninkrijk redden of zal Dareca in de greep van de kwaadaardige keizer vallen?