Capcom Fighting Collection
Tien van Capcoms populairste arcadegames in één bomvolle collectie! Er is een grote verscheidenheid aan titels inbegrepen van series als Street Fighter en Darkstalkers, Cyberbots en de eerste consoleversie van Red Earth! En uiteraard ondersteunen alle titels online multiplayer! Dit is de perfecte collectie voor arcadeveteranen die goede herinneringen hebben aan deze titels, maar ook voor iedereen die ze voor het eerst wil beleven! ■ Online speltypen met alles erop en eraan Spelers kunnen proberen om de top van het wereldklassement te bereiken in klassementsmatches of een lobby aanmaken met vrienden voor vriendschappelijke matches en om toe te kijken. Rollback-netcode biedt een aangename online ervaring. ■ Nieuwelingen zijn welkom Voor beginners toegankelijke functies, zoals trainingsmodi en besturingsopties voor speciale moves met één druk op de knop, zijn inbegrepen. Je kunt het spel ook opslaan en laden om het snel opnieuw te proberen! ■ Aanvullende content om te bekijken in het Museum Dit archief bevat meer dan 500 illustraties en ontwikkelingsmateriaal van de 10 inbegrepen titels. Het bevat ook concepttekeningen die nog nooit eerder zijn vrijgegeven en materiaal van achter de schermen die een glimp bieden van het ontwikkelingsproces. Daarnaast kun je ook nog eens naar meer dan 400 nummers luisteren uit de arcadeversies van iedere titel. ■ Inbegrepen games (beschikbaar in Engels en Japans tenzij met * wordt aangegeven dat het alleen om de Japanse versie gaat): Darkstalkers Night Warriors Vampire Savior Vampire Hunter 2* Vampire Savior 2* Hyper Street Fighter II Super Gem Fighter Minimix Super Puzzle Fighter II Turbo Cyberbots Red Earth De volgende content is beschikbaar als bonus voor vroege aankoop. Geniet van extra originele content van een aantal geweldige artiesten! Museum-bonuscontent Deze worden gedownload naar het in-game 'Museum'. 5 exclusieve nieuwe illustraties van: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 geremixte nummers van: CAP-JAMS (8 nummers) Matt Cab (1 nummer) KEIZOmachine! (1 nummer) Olive Oil (1 nummer) Mndsgn (1 nummer) Knxwledge (6 nummers) Speelbare bonustitel Capcom Arcade 2nd Stadium: Three Wonders Wie de Capcom Fighting Collection vroeg aanschaft, ontvangt eveneens Three Wonders, een extra game die te spelen is in Capcom Arcade 2nd Stadium! Let op: je moet de gratis basisgame Capcom Arcade 2nd Stadium afzonderlijk downloaden om deze extra titel te kunnen spelen. Deze aanbieding is geldig tot vrijdag 30 september 23:59 uur.