Candivity
Je staat op het punt een zoet avontuur te beginnen! Combineer snoepjes en bereid je voor op een suikerexplosie! NIEUWE VERSUSMODUS! Race om het grootste snoepje te maken en gebruik slimme tactieken om je tegenstander te vertragen. Ontketen ondeugende power-ups en bewijs dat jij de ultieme snoepkampioen bent! Verzamel buitengewone krachten die je uit elke plakkerige situatie kunnen redden. Meng ze, en misschien maak je iets nog krachtigers! Reis door werelden vol verrassingen. Elke wereld heeft zijn eigen uitdagingen. Kun jij ze allemaal aan en het grootste snoepje maken? Kenmerken: - Online ranglijsten om je skills te tonen! - Co-opmodus om je teamwork te testen! - Versusmodus om je vrienden te saboteren! - 2 gekke maps met unieke mechanismen! - Geweldige power-ups die het spel veranderen! - Volledig aanpasbare naam en personage - Een schattige en zoete uitstraling Maak je dag zoeter met een nieuwe highscores!