Soms móét je wel meedoen met een postmoderne oorlog. Vecht mee met de indrukwekkende Abstract Personalization Pack, inclusief prachtig geschilderde camouflage, een met inkt bespat dradenkruis, een patch, een spelerskaart en een achtergrond.