Bus Driver Simulator
Iedereen aan boord, we gaan vertrekken. Punctueel als altijd begin je de werkdag als buschauffeur, en vervoer je je passagiers veilig naar hun bestemming. In de stadse drukte is het niet altijd makkelijk om je aan de dienstregeling te houden, de verkeersregels te volgen, en op de juiste kruispunten je richtingaanwijzer te gebruiken. Dienstregelingen in grote steden en de vele reizen naar de buitenwijken bieden variatie en langdurig rijplezier! Bussen uit verschillende tijdperken en landen gaan met je mee op reis. Koop nieuwe bussen met je zuurverdiende geld of pas de voertuigen die je al bezit aan aan je smaak! Speel in de vrije modus of volg verschillende scenario's in je droombaan, en vervul een belangrijke rol in de levens van anderen!