Bus Driver Simulator - Tourist
De Tourist is een hoge capaciteit van de Sovjet intercitybus. Hij verschilt van de stedelijke versie doordat hij iets langer is en geen automatische deuren heeft. Comfortabeler is hij met verstelbare stoelen met leeslampjes en individuele ventilatie voor alle passagiers. Bovendien maakt de stuurbekrachtiging de toerist een eenvoudiger voertuig om mee te rijden.