Bulletstorm: Full Clip Edition
Stap in de laarzen van Grayson Hunt nadat een noodlanding op een verlaten resort-planeet hem dwingt om een moeilijke keuze te maken: overleving of wraak. Als een verbannen lid van de elite-groep van huurmoordenaars, Dead Echo, leidt Graysons blinde lust op wraak zijn groep naar Stygia. Gestrand op deze planeet heeft hij een keuze: eindelijk de bevelhebber die achter zijn verraad zit confronteren—of levend van de planeet afkrijgen. Voeren meesterlijke kills uitvoert door de hele singleplayer-campagne—of door één van de 30 competitieve score-uitdagingen of 12 coöperatieve multiplayerlevels—met behulp van het unieke "skillshot-systeem" van Bulletstorm, wat je beloont voor het uitvoeren van de meest creatieve en dodelijke kills. Bulletstorm: Full Clip edition is de ultieme Bulletstorm-ervaring die alle bestaande uitbreidingen bevat, plus gloednieuwe content die exclusief!