Brillen, volledig pakket
Extra brillen voor alle characters tijdens gevechten. Bij selectie draagt de destreffende character een bril tijdens het gevecht. Er zitten gegevens van 48 brillen in het pakket. OPMERKING: Deze DLC is een combinatie van de Extra brillenpakketten 1-4, deze kleurenpakketten kunnen ook individueel gekocht worden.