Borderlands 3 pre-order
Pre-orderbonus: gouden wapenskins en sieraad. De klassieke shooter-looter keert terug, met ontelbare wapens en een gloednieuw avontuur vol chaos! Schiet je weg langs nieuwe werelden en vijanden als één van de vier gloednieuwe Vault Hunters - de ultieme, schatzoekende vechtersbazen van de Borderlands, elk voorzien van uitgebreide skill trees, vaardigheden en aanpassingsmogelijkheden. Speel solo of met vrienden en bind de strijd aan met bizarre vijanden, scoor tonnen aan buit en red je thuiswereld van de meest meedogenloze sekteleiders uit het heelal. EEN WILDE RIT VOL CHAOS Voorkom dat de extremistische Calypso Twins de bandietenclans met elkaar verenigen en de grootste macht van het heelal in handen krijgen. Alleen jij, een Vault Hunter op zoek naar avontuur, beschikt over de wapens en bondgenoten om ze te kunnen verslaan. JOUW VAULT HUNTER, JOUW SPEELSTIJL Word één van de vier unieke Vault Hunters, elk met eigen vaardigheden, speelstijlen, uitgebreide skill trees en legio aanpassingsmogelijkheden. Alle Vault Hunters zijn in hun eentje al in staat om chaos te ontketenen, maar samen zijn ze niet te stoppen. LADEN, RICHTEN EN PLUNDEREN Door het bestaan van ontelbare wapens en gadgets is elk gevecht een mogelijkheid om nieuwe uitrusting te scoren. Wapens met schilddragende kogels? Hebben we. Geweren die vuurspuwende vulkanen laten ontstaan? Uiteraard. Geweren die pootjes krijgen en vijanden achtervolgen, terwijl ze hen ook nog verwensingen naroepen? Ja, die zijn er ook. NIEUWE BORDERLANDS Ontdek na Pandora nieuwe werelden, elk met unieke omgevingen om te verkennen en vijanden om te vernietigen. Scheur door vijandelijke woestijnen, vind al vechtend je weg in door oorlog verwoeste steden, vaar door dodelijke moerassen, en meer! SNELLE EN SOEPELE COÖP-ACTIE Speel met wie dan ook, wanneer dan ook, online of in split-screen coöp-modus, ongeacht je level of voortgang. Werk in een team, versla vijanden en voltooi uitdagingen, maar verdien beloningen die alleen voor jou zijn - iedereen ontvangt buit.