Bomber Crew
Bomber Crew is een simulatie van de strategische bommenwerpers uit de Tweede Wereldoorlog, waarbij het bereiken van je doel net zo belangrijk is als het in leven houden van je bemanning, aangezien de dood permanent is! Kies het luchtruim in deze overweldigende vluchtsimulatie waarin elke missie een expeditie vol risico’s is. Brandstof, munitie, hydraulische systemen, dit alles en nog meer controleer je in je eigen op fysica gebaseerde bommenwerper, die je naar wens kunt aanpassen met een hele serie uniformen en verfbeurten! Eenmaal in de lucht komt het gevaar uit alle hoeken: vijandelijke gevechtsvliegtuigen, luchtafweergeschut, slecht weer en een hele reeks andere ernstige gevaren liggen op de loer, dus zorg dat je bemanning goed op elke missie is voorbereid en keer terug als overwinnaar!