Bomber Crew: Secret Weapons
Ben je klaar voor de meest gevaarlijke missie tot nu toe, waar de vijand onzichtbaar is voor de radar en in de verste verte niet lijkt op de vijanden die je tot nu toe hebt bevochten? De DLC Geheime Wapens bevat een compleet nieuw mini-strijdtoneel, met geheel nieuwe upgrades van de Bommenwerper, geheel nieuwe Azen voor de vijand en een geheel nieuw mini-verhaal dat elke verbeelding tart.