Boggle
Dus jij denkt dat je snel woorden kunt vinden? Bewijs maar! Daag jezelf of maximaal 3 vrienden online uit in een frisse, vernieuwde versie van Boggle. Naast het gewone Boggle kun je ook talloze verschillende varianten spelen met andere regels! Zoek snel en handel nog sneller… Een gloednieuwe manier om Boggle te spelen!