Hasbro Family Fun Pack
GENIET VAN DE MEEST BEROEMDE EN LEUKSTE GAMES VAN HASBRO IN EEN PAKKET VOOR DE HELE FAMILIE! Het Hasbro Family Fun Pack bevat Monopoly, Boggle, Trivial Pursuit en Risk! De originele games zijn leuker en interactiever dan ooit op de console! Feest met je vrienden en familie, of online met mensen van over de hele wereld! Let op: je kunt MONOPOLY PLUS alleen online spelen als je het MONOPOLY Family Fun Pack hebt.