Blood and Guts
Stil je honger naar bloedvergieten met drie glorieus gewelddadige games! Deze bundel bevat Slain: Back From Hell, Slayaway Camp: Butcher’s Cut en Super Blood Hockey. Slain: Back from Hell. Een op heavy metal geïnspireerde arcade-vechtgame met adembenemende pixel-art, uitdagende old school gameplay en bloederigheid ten top. Plus de meest metal soundtrack die je ooit hebt gehoord! Slayaway Camp: Butcher’s Cut: een killer puzzelgame en duistere comic-hommage aan de horrorfilms uit de jaren 80 waarin je Skullface bestuurt, een mensenslachter die uit is op wraak. Super Blood Hockey: Arcade sports gaming krijgt een stoot adrenaline in deze gewelddadige hommage aan de klassieke 8- en 16-bits ijshockeygames. Gebruik supersnelle vaardigheden en bottenkrakende brutaliteit om te heersen.