Beowulf
Beowulf klimt in de ring!Beowulf, los gebaseerd op het gelijknamige heldendicht, is een worstelaar die zijn terugkeer maakt na een lange hiaat. Beowulf gaat het gevecht aan om zijn vergane glorie in ere te herstellen, gewapend met Grendel's afgerukte arm en zijn klapstoel, The Hurting.Beowulf is het vierde van de vijf personages die toegevoegd zullen worden aan Skullgirls Encore en gefinancierd zijn door Lab Zero's Indiegogo campagne, dankzij de ongelooflijke steun van de Skullgirls fans. Beowulf gaat prat op een arsenaal van over-de-top worsteltechnieken, een unieke toeschouwershype spelmechaniek, en dezelfde verbluffende animatie en geweldige gameplay die je hebt leren verwachten van Skullgirls en Lab Zero Games!