De community heeft gesproken! Ga de strijd aan op Par For the Course en Acta Non Verba, twee levels uit het solospel die op voorspraak van de spelers zijn bewerkt tot multiplayerslagvelden voor het speltype Conquest. Deze GRATIS pack bevat ook nog eens twee kaarten die door DICE zijn gekozen: Crossing Over en Ghost Town. In totaal bevat deze pack dus vier kaarten. We zien je graag terug op deze nieuwe slagvelden, soldaat!